Не, регистрацията не е задължителна. Можете да пазарувате и като Гост.
Регистрацията Ви дава удобство при пазаруване. В своя профил можете да добавяте различни адреси за доставка, без да се налага да ги въвеждате отново при всяка поръчка, можете да проверявате статуса и хронологията на поръчките си, да управлявате списък с харесани продукти както и да извършвате нови поръчки.
При забравена парола може да заявите нова, като заредите страницата "Вход и регистрация" и кликнете върху линка "Забравена парола?". Там ще видите форма, в която трябва да попълните имейл адреса, с който сте се регистрирали. След това натиснете бутона ИЗПРАТИ ПАРОЛА. На този имейл ще получите съобщение с линк, който трябва да последвате, за да въведете новата си парола.
Можете да направите това по един от следните три начина:
1. Чрез бутона БЪРЗА ПОРЪЧКА, който се намира в дясната част на страницата на всеки продукт (Ако пазарувате през мобилен телефон се намира под описанието на продукта). Необходимо е единствено да въведете своя телефонен номер и да натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ние ще се свържем с Вас и ще уточним всички нужни детайли за реализиране на покупката.
2. По телефона. Заявете вашата поръчка от понеделник до петък (от 9:00 до 17:00 часа) на телефон: +359 878 634 344. Ако позвъните извън работното ни време, ще ви върнем обаждане на следващия ден.
3. По имейла. Изпратите съобщение на имейл адрес: orders @ gnezdoto.bg, като посочите Вашите имена, телефон, адрес за доставка и продуктите (заглавия и количества), които желаете да поръчате.
Обявената цена е цената за цялата пратка.
Да, възможно е. Запазете касовата бележка, която ще откриете в плика с книгите, и ни се обадете. Ще ви изпратим фактурата по имейл, след което е нужно само да я разпечатате и да прикрепите към нея касовия бон.
След като въведете клиентските си данни (име, имейл, адрес и телефон), маркирайте полето ЖЕЛАЯ ДА МИ БЪДЕ ИЗДАДЕНА ФАКТУРА. Под него ще се отвори падащо меню, в което да попълните всички необходими данни за фирмата си.
Печатарските дефекти в една книга (бели или липсващи страници, разместени коли и т.н.) не са видими от пръв поглед, затова, за съжаление, е възможно да получите книга с подобни дефекти. Ако установите такива, свържете се с нас и ние ще Ви изпратим за наша сметка нов и изряден екземпляр. Когато получите новата пратка, предайте на куриера дефектната бройка.
Можете да го направите в срок до 14 дни от закупуването им. За целта е необходимо да ни ги изпратите чрез фирма „Спиди“ на нашия адрес, като разходите за куриера са за Ваша сметка. Книгите трябва да бъдат неизползвани, ненаранени, да са надлежно опаковани и придружени от касовата бележка, която сте получили с пратката. Сумата на върнатите продукти ще възстановим по банков път или чрез услугата "Наложен платеж", след като получим книгите и установим, че са в изряден търговски вид.
Да. За целта трябва да изберете начин на плащане, различен от наложен платеж, и след като въведете клиентските си данни, да активирате полето "Желая поръчката да се достави на ДРУГ адрес". Там попълнете съответните полета в менюто, което ще се отвори, като въведете адреса, телефона и името на човека, който искате да получи подаръка. Когато сумата постъпи при нас, ще придвижим пратката към куриера.
Ако желаете, можем да добавим поздравително пожелание с избран от Вас текст.
Да, когато наш представител се свърже с Вас, можете да ни съобщите за всякакви желани от Вас промени – продукти, количества и адреси за доставка. В случай че забележите, че сте въвели телефонния си номер погрешно, свържете се с нас по имейл или по телефона.
Преди да обработим и изпратим пратката, наш представител ще се свърже с Вас по телефона. Правим това, за да сме сигурни, че телефонният Ви номер е правилно въведен и за да уточним някакви допълнителни въпроси, ако възникнат такива. В този разговор ще Ви съобщим приблизително кога да очаквате посещение от куриер. Отделно от това, в деня на посещение на куриера ще получите sms и обаждане от него.
В процеса на генериране на поръчката, в полето "НАЧИН НА ДОСТАВКА" изберете опцията До ОФИС на Спиди, след което ще видите падащо меню с всички офиси и автомати на "Спиди" в страната. Изберете удобното за Вас.
Не, на този етап не работим с други куриерски компании.
Когато се използва начин на плащане по банков път, поръчката се придвижва за изпълнение едва след постъпване на дължимата сума в банковата ни сметка. Така че, колкото по-бързо преведете сумата, толкова по-бързо Вашата поръчка ще бъде изпълнена. В случай че до 48 часа след направената заявка не получим сумата или копие от платежно нареждане, поръчката ще бъде отменена.
Изпълняваме поръчки само за няколко страни в Европа. Доставката се извършва чрез "Български пощи" или куриерска фирма „Спиди“.
Повече подробности вижте в секцията ДОСТАВКА.
Една от възможните причини е да сте записали погрешно телефонния си номер. Винаги проверявайте верността на телефона си, тъй като това е единственият начин, по който ние, а също и куриерската фирма, можем да се свържем с Вас.
Възможно е и да не сте финализирали поръчката си и тя да не е генерирана в нашата система. Имайте предвид, че добавянето на продукти в количката все още не означава осъществена поръчка.
Свържете се с нас, за да установим какъв е проблемът.
Ако не отговорите на обаждането ни, ще ви потърсим още няколко пъти и ако отново не успеем да се свържем с Вас, ще ви изпратим имейл с молба Вие да ни се обадите. За нас това е признак, че е възможно телефонният номер да е грешен. Тъй като телефонният Ви номер се използва и от куриерската компания за връзка с Вас, сгрешеният номер увеличава вероятността пратката да не стигне до Вас. Така че преди да установим връзка по телефона, няма да придвижим поръчката Ви.
Не, отстъпките и промоциите, обявени в gnezdoto.bg, се отнасят само за поръчките, направени през платформата, по телефон и имейл.
Да, разбира се.