Често задавани въпроси
?
Задължително ли е да се регистрирам, за да направя поръчка?

Не, регистрацията не е задължителна. Можете да пазарувате и като Гост. 

Регистрацията Ви дава удобство при пазаруване. В своя профил можете да добавяте различни адреси за доставка, без да се налага да ги въвеждате отново при всяка поръчка, можете да проверявате статуса и хронологията на поръчките си, да управлявате списък с харесани продукти както и да извършвате нови поръчки. 

?
Имам регистрация, но съм забравил паролата си. Какво да направя?

При забравена парола може да заявите нова, като заредите страницата "Вход и регистрация" и кликнете върху линка "Забравена парола?". Там ще видите форма, в която трябва да попълните имейл адреса, с който сте се регистрирали. След това натиснете бутона ИЗПРАТИ ПАРОЛА. На този имейл ще получите съобщение с линк, който трябва да последвате, за да въведете новата си парола.

?
Мога ли да направя поръчка по някакъв опростен начин, без да минавам през всички стъпки за онлайн покупка?

Можете да направите това по един от следните три начина:

1. Чрез бутона БЪРЗА ПОРЪЧКА, който се намира в дясната част на страницата на всеки продукт (Ако пазарувате през мобилен телефон се намира под описанието на продукта). Необходимо е единствено да въведете своя телефонен номер и да натиснете бутона "ПОРЪЧАЙ". Ние ще се свържем с Вас и ще уточним всички нужни детайли за реализиране на покупката.

2. По телефона. Заявете вашата поръчка от понеделник до петък (от 9:00 до 17:00 часа) на телефон: +359 878 634 344. Ако позвъните извън работното ни време, ще ви върнем обаждане на следващия ден.

3. По имейла. Изпратите съобщение на имейл адрес: orders @ gnezdoto.bg, като посочите Вашите имена, телефон, адрес за доставка и продуктите (заглавия и количества), които желаете да поръчате.

?
Обявената цена за доставка за 1 книга ли е, или за цялата пратка?

Обявената цена е цената за цялата пратка.

?
Възможно ли е да ми издадете фактура, след като вече съм получил пратката си?

Да, възможно е. Запазете касовата бележка, която ще откриете в плика с книгите, и ни се обадете. Ще ви изпратим фактурата по имейл, след което е нужно само да я разпечатате и да прикрепите към нея касовия бон.

?
Къде да посоча данните за фактура?

След като въведете клиентските си данни (име, имейл, адрес и телефон), маркирайте полето ЖЕЛАЯ ДА МИ БЪДЕ ИЗДАДЕНА ФАКТУРА. Под него ще се отвори падащо меню, в което да попълните всички необходими данни за фирмата си.

?
Откривам дефект в книгата. Какво да направя?

Печатарските дефекти в една книга (бели или липсващи страници, разместени коли и т.н.) не са видими от пръв поглед, затова, за съжаление, е възможно да получите книга с подобни дефекти. Ако установите такива, свържете се с нас и ние ще Ви изпратим за наша сметка нов и изряден екземпляр. Когато получите новата пратка, предайте на куриера дефектната бройка.

?
Какво трябва да направя, ако искам да върна продуктите, които съм получил?

Можете да го направите в срок до 14 дни от закупуването им. За целта е необходимо да ни ги изпратите чрез фирма „Спиди“ на нашия адрес, като разходите за куриера са за Ваша сметка. Книгите трябва да бъдат неизползвани, ненаранени, да са надлежно опаковани и придружени от касовата бележка, която сте получили с пратката. Сумата на върнатите продукти ще възстановим по банков път или чрез услугата "Наложен платеж", след като получим книгите и установим, че са в изряден търговски вид.

?
Може ли да направя подарък на друг човек?

Да. За целта трябва да изберете начин на плащане, различен от наложен платеж, и след като въведете клиентските си данни, да активирате полето "Желая поръчката да се достави на ДРУГ адрес". Там попълнете съответните полета в менюто, което ще се отвори, като въведете адреса, телефона и името на човека, който искате да получи подаръка. Когато сумата постъпи при нас, ще придвижим пратката към куриера.

Ако желаете, можем да добавим поздравително пожелание с избран от Вас текст.

?
Мога ли да коригирам продуктите или данните за доставка/плащане, след като вече поръчката е генерирана в системата ви?

Да, когато наш представител се свърже с Вас, можете да ни съобщите за всякакви желани от Вас промени – продукти, количества и адреси за доставка. В случай че забележите, че сте въвели телефонния си номер погрешно, свържете се с нас по имейл или по телефона.

?
Как да разбера кога ще получа поръчката си?

Преди да обработим и изпратим пратката, наш представител ще се свърже с Вас по телефона. Правим това, за да сме сигурни, че телефонният Ви номер е правилно въведен и за да уточним някакви допълнителни въпроси, ако възникнат такива. В този разговор ще Ви съобщим приблизително кога да очаквате посещение от куриер. Отделно от това, в деня на посещение на куриера ще получите sms и обаждане от него.

?
Как да поръчам до офис на „Спиди“?

В процеса на генериране на поръчката, в полето "НАЧИН НА ДОСТАВКА" изберете опцията До ОФИС на Спиди, след което ще видите падащо меню с всички офиси и автомати на "Спиди" в страната. Изберете удобното за Вас.

?
Мога ли да получа пратката си чрез куриер, различен от „Спиди“?

Не, на този етап не работим с други куриерски компании.

?
В какъв срок трябва да заплатя поръчката, ако използвам възможността за банков превод?

Когато се използва начин на плащане по банков път, поръчката се придвижва за изпълнение едва след постъпване на дължимата сума в банковата ни сметка. Така че, колкото по-бързо преведете сумата, толкова по-бързо Вашата поръчка ще бъде изпълнена. В случай че до 48 часа след направената заявка не получим сумата или копие от платежно нареждане, поръчката ще бъде отменена.

?
Изпълнявате ли поръчки за чужбина?

Изпълняваме поръчки само за няколко страни в Европа. Доставката се извършва чрез "Български пощи" или куриерска фирма „Спиди“.

Повече подробности вижте в секцията ДОСТАВКА.

?
Направих поръчка преди 3-4 дни и все още не съм получил пратката, нито някой се е свързал с мен. Каква е причината?

Една от възможните причини е да сте записали погрешно телефонния си номер. Винаги проверявайте верността на телефона си, тъй като това е единственият начин, по който ние, а също и куриерската фирма, можем да се свържем с Вас.

Възможно е и да не сте финализирали поръчката си и тя да не е генерирана в нашата система. Имайте предвид, че добавянето на продукти в количката все още не означава осъществена поръчка.

Свържете се с нас, за да установим какъв е проблемът.

?
Не отговарям на непознати номера. Проблем ли е, ако ми позвъните за потвърждение на поръчката и не отговоря?

Ако не отговорите на обаждането ни, ще ви потърсим още няколко пъти и ако отново не успеем да се свържем с Вас, ще ви изпратим имейл с молба Вие да ни се обадите. За нас това е признак, че е възможно телефонният номер да е грешен. Тъй като телефонният Ви номер се използва и от куриерската компания за връзка с Вас, сгрешеният номер увеличава вероятността пратката да не стигне до Вас. Така че преди да установим връзка по телефона, няма да придвижим поръчката Ви.

?
Важат ли отстъпките, обявени в сайта, за книжарниците в страната?

Не, отстъпките и промоциите, обявени в gnezdoto.bg, се отнасят само за поръчките, направени през платформата, по телефон и имейл.

?
Когато има обявени промоции в сайта, мога ли да се възползвам от отстъпките, ако поръчам по телефон или имейл?

Да, разбира се.

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас